|
سجده بر خاك به ياد شهيداني كه سجده بر خاك مي زدند...
|
آقا ببخش که "معایب" ما "محاسنت" را سپید کرد... *** شب آرزوهاست... واقعاً از خدا چی میخوای؟؟؟
موضوعات مرتبط: دلنوشته [ پنجشنبه ۱۳۹۲/۰۲/۲۶ ] [ 10:7 ] [ سید مرتضی ]
[ ]
|
|
| [ طراحی : وبلاگ اسکین ] [ Weblog Themes By : weblog skin ] |