سجده بر خاك
به ياد شهيداني كه سجده بر خاك مي زدند...
قالب وبلاگ
همیشه برای غذا دادن به او مشکل داشتیم . اصلاً خجالت میکشید بگوید من گرسنه ام . یک روز نزدیکی های غروب دیدم صورت دکتر چمران سیاه شده و تب لرز هم دارد . گفتم : چی شده دکتر؟ مریضید؟ گفت : نه عزیزم فقط گرسنه ام . گفتم : از کی ؟ گفت : فکر کنم سه روزی میشه... غذایی نداشتیم ؛ تمام پادگان رو گشتم اما حتی یک دانه خرما یا قند که بشود چای را با آن شیرین کنم پیدا نکردم . شهر در محاصره بود ؛ گفتم : برم از شهر خرید کنم ؟ دکتر گفت : نه ؛ لازم نیست ؛ بگردین نون خشک های ته سفره ی بچه ها رو برام بیارین. { 31 خرداد ماه سالگرد شهادت دکتر مصطفی چمران گرامی باد . نثار روح مطهرش صلواتی هدیه کنید }


موضوعات مرتبط: داستان
[ سه شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۳۰ ] [ 20:17 ] [ سید مرتضی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

شهدا کبوترانی گمنام بودند؛ که بر خاک مشهد الرضا سجده عشق زدند، تا وفاداری را ترجمانی دیگر ببخشند...
نويسندگان
لینک دوستان
امکانات وب